Wednesday, October 28, 2009

Hari Ini

Assalammualaikum.
Baru malam nie berkesempatan nak update blog. Ingat malam semalam nak buat tp baru je nak bukak blog anak aku plak nak tengok gambar animal especially nak tengok gambar buffalo. Last minute bila dah mengantuk emmm...tutup je la, sok je la buat.
Nie pun bila dia sibuk dengan citer Upin & Ipin dia so dapat le update blog nie.Kalau nak tau everyday asyik dgn Upin Ipin, abis je rewind, abis je rewind...rasanya dr petang mase aku sampai je umah lebih kurang 4 5 kali ulang.
Ish.... camne nak taip nie, ayah dengan anak tengah bergomoi lak kat sebelah aku nie (aku menaip nie atas katil hehehe)... ha! berhenti pun..alamak! Muiz pulak melompat-lompat atas katil .... sib baik dah berhenti hehehe...
Nak tengok tv pun xde citer best, nama je ada Astro tp citer semua hampeh...Astro lak asyik ulang citer yg same je. Kalau bukan kerana nak dapat siaran yg clear xdenye nak amik Astro nie...
Sat lg nak bukak Facebook la, lama tul x bukak Facebook kalau x tertidur le.....selalunye bile tidokan Muiz confirm aku akan tido sekali hihihi... at least bukak Facebook dapat gak tengok gambar kengkawan lama....rindu tul kat dorang semua huhuhu.... Minggu ini kalau xde ape2 insyaallah ada birthday party anak kawan aku kat titiwangsa....aku pegi ngan adik dan anak aku, en.suami balik kg cam biasa le nak ke kebun tolong bapak mentua aku.... x kisah le janji jangan tiap2 minggu dah le...
Ade ke patut en.suami kata aku x peduli kat dia ngan anak sebab sibuk ngadap notebook nie... excuse me bile mase aku x peduli kat dorang, bila dah settle semua baru le aku ngadap notebook nie tau...jangan marah ye en.suami hehehe...
Nampaknye sampai setakat nie je la, anak aku dah sibuk nak tengok buffalo sambil dengar lagu Faizal Tahir "Cuba". Muiz memang suke sangat lagu Faizal Tahir.
K lah aku caucincau dulu...

0 comments: